22 Temmuz 2013 Pazartesi

Benim Adım Khan (My Name is Khan) Film Yorumu

my name is khan

Yayın tarihi: 11 Şubat 2010 (Hollanda, Yeni Zelanda)
Yönetmen: Karan Johar
Süre: 165 dakika
Film müziğinin bestecisi: Shankar-Ehsaan-Loy
Oyuncular: Shahrukh Khan, Kajol, Jimmy Shergill, Zarina Wahab
Ödüller: En İyi Aktör Filmfare Ödülü, Filmfare En İyi Aktris Ödülü

Merhabalar,

Benim adım Khan filmi 2010 yapımı olmasına rağmen bugün (22 Temmuz 2013) izleyebildim. Açıkçası beklentim alt seviyedeydi fakat film okadar etkileyici ki hayran kaldım, uzun zamandır böyle bir film izlememiştim; hala etkisindeyim. Film ile ilgili kısaca özet geçmek gerekirse; filmin baş rol oyuncusu Khan otizmin bir kolu olan asperger sendromlu bir insanı canlandırmaktadır. Kahramanımız hindistanda yaşamaktadır, babası yoktur annesi ve erkek kardeşiyle yaşamaktadır; çok zeki olan Khan hindistanda bir hoca tarafından eğitim verilir ve çok başarılı olur. Khan artık büyümüştür kardeşi ise bu sırada Amerikaya çalışmaya gitmiş ve bir hayli yükselmiştir. Khan'da kardeşinin yanına gitmeye karar verir ve onun yanında bitkisel ürün pazarlamaya başlar, ürünleri satarken dürüst bir tavır sergileyen Khan kısa zamanda başarılı olur ve satış yaptığı kuaförün sahibine aşık olur onunla evlenmek ister bir hayli uğraştıktan sonra evlenirler karısının ilk eşinden bir de çocuğu vardır. 3'ü mutlu bir yaşam sürerken Amerikada 11 Eylül saldırısı olur ve ülkede müslümanlara karşı saldırılar başlar Khan ve karısıda bu saldırılardan paylarını alırlar ve küçük çocukları okuldaki çocuklar tarafından öldürülür. Khan ve karısı bu olaydan sonra büyük çöküntü yaşarlar ve karısı Khan'ı suçlar senin yüzünden öldürdüler onu diye ve karısı Khan'ı kovar yanından Amerika başkanına terörist olmadığını söylemeden dönmemesini söyler bun ları duyan Khan yola koyulur gerisini filmi izleyenlere bırakalım ;)

Filmi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum, filmi ilzerken gözlerinizin dolması çok olası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder