7 Eylül 2013 Cumartesi

6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 122 123 125 126 127 cevapları

6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 122 cevapları,6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 123 cevapları,6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 125 cevapları,6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 126 cevapları,6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 127 cevapları

1.Etkinlik

Eş Anlam

Doğa=Tabiat
Yaşam=Hayat
Uyum=Ahenk
İlgi=Alaka
Büyülü=Sihirli
Anı=Hatıra
Duru=Berrak
Zıt Anlamlı
Küçük=Büyük
Canlı=öLü
Güzellik=Çirkinlik
Temiz=Kirli
Sabah=Akşam
Çukur=Tümsek
Sonra=Önce
Gerçek-Mecaz Anlam
Örnek=Bu Sakız Çok Tatlı
Bu Ekmek Çok Taze
Temiz Bir Odası Var

2.Etkinlik
1.Güneş Doğmak Üzereyken Ortalıkta Kimse Yoktu...
3.Kuşların Sesi Çok Güzeldi....
4.Daldan Düşen Adam Gövdelerini Meydana Çıkarıyor
5.Yer Yüzünde Toprak, Su Çok Güzeldi....
6.Suyu Ağaca Döktüm....
5.Etkinlik
Y
D
D
D
2.Ağaçları Kesilmemesini İsterim.....
Ağaçların Sulanmasını İsterim....

6.Etkinlik

1.Ceveli 200 mm lik almış
2.TRT'de Güzel Müzikler Var....
3.TÜSİAD'ın AB Temsilcisi
4.Tübitak'ın Kitabı çok güzeldi
5.FİSKOBİRLİK'in kuruluşu fındıkla kutlandı....

Bilgisarayları bozulunca tamirciye götürdük.....
Gelecekte ülkeyigüzel günler bekliyor....
Atatürk,bilim ve teknolojiyi büyük önem vermiştir....
İnternet tüm dünyayahızla yaygınlaşıyor....
Evleri güneş enerjisiyle ısıtılıyormuş.
Defterleri sıranın üstünde duruyordu..
Kardeşi ikinci sınıf da okuyormuş...
Anne ve babam kardeşim televizyon izliyorlar.
Yurtlarıdüşmanlardan Atatürk kurtarmıştır.
Anladıkki bu konu da yeterli bilgisi yok.

2.Çalışmamda az da olsa yanlışlar var daha dikkatlı olmam gerekiyor...

47 yorum:

  1. qrçqtn d£ spr olmş £llrnz£ sqlk £mklrnz b$@ qdw£z in$... Hpnz£ ß$RLrrRrr... ;)

    YanıtlaSil
  2. ya uf hiçbiri çıkmıyor şimdi ben 10 sayfayı nerden yapçam yaaaaaaa :(:(

    YanıtlaSil
  3. birisi bana yardım etse ne dersiniz:)

    YanıtlaSil
  4. işimize kolaylık sağlar.

    YanıtlaSil
  5. ne boyle yardım edın delırcem kafamı yıcem cıkmıy

    YanıtlaSil
  6. lütfen bana yardım edin ne yazam çıkmıo allah rızası için
    :((((((((((((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  7. lütfen bana yardım edermisiniz ne deriniz ne yasam çıkmıo allah rızası için
    :(((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  8. çabuk bana gönderin hemencik

    YanıtlaSil
  9. lütfen sayfa126. sınıfındaki soruların cevaplarını gönderin

    YanıtlaSil
  10. ferşt cevaapları yazıyorum cnm ben ögretmenim ama senin yapman daha iyi olur ama gönderiyorum
    1 şiirin ana duygusunu yazınız
    cevap:bu sınırlarda olmayıp bu şehiller ellere dizilmiş
    2
    gazilere
    3
    gaziler otagııı türkiyem benim
    4
    bu tarihte çok şeyler görmüş üzgünce bu dünyada kaç kere gülmüş
    5
    siz yapıcak sınız
    6
    1 y
    2 y
    3 d
    4 d
    c siz yapıcak sınız

    YanıtlaSil
  11. LÜTFEN BANA SAYFA 117. SAYFADAKİ ŞİİRİ SÖYLEYİN SINIF 6. SINIF ÇÜNKÜ HİÇ BİR YERDEN BULAMIYORUM:(

    YanıtlaSil
  12. bana çabuk 129. sayfayı gösterin......

    YanıtlaSil
  13. oldu canım başka...

    YanıtlaSil
  14. pok ye sn gerizekalıııııııııııııı amq

    YanıtlaSil
  15. amqlar kaltaklar orospular sikilmişler piçler sex gecesinde acı çekenler siz tam bi kahpesiniz ve amodikasınızz

    YanıtlaSil
  16. seni siken ece kovboy kovboyluktan benene seni sikmek şahane

    YanıtlaSil
  17. antep sucuğu orospu çocuğuu

    YanıtlaSil
  18. uyduramadı yan geldi soktum soktum kan gelipdii

    YanıtlaSil
  19. nolur banada yardım edin sayfa 126 127

    YanıtlaSil
  20. yha 144. sayfanın cevaplarını acele gönderseniz. spr olcak.

    YanıtlaSil
  21. 6. sınıf çalışma kitabı 114 sayfası lüğtfn

    YanıtlaSil
  22. .......LEZ tuba26 Mart 2011 12:39

    OFFFFFFFFFFFFF

    YanıtlaSil
  23. 6. Sınıf Çalışma Kitabı Sayfa 128-129 AciLL
    Lütfenn

    YanıtlaSil
  24. be ne ya hiçbir cevap aynı değil

    YanıtlaSil
  25. 6. sınıf çalışma kitabı 140. sayfa lütffeeen çoq acil

    YanıtlaSil
  26. 1-)
    bilmiyorum emin değilim
    2-)
    şehitler taprağı türkiye
    gaziler otağı türkiye
    3-)
    1.kıtada şehitler toprağı demiş
    2.kıtada gaziler demiş ve bunlar benzetilmiş
    4-)
    tarihte nerde o günler diyip ağlamış ve neden ağladığına gülmüş
    5-)
    siz yapın
    6-)
    (y)
    (d)
    bilmiyorum

    YanıtlaSil
  27. nese söyliyim 5 -)ana bağdat gibi diyar olmaz
    bağdat ana gibi yar olmaz

    YanıtlaSil
  28. yokk yok yok hiç bişe

    YanıtlaSil
  29. nesöylese 5- cok gğzel bir sitesiz var

    YanıtlaSil
  30. ONURCAN kıvrıkoğlu6 Nisan 2011 04:05

    busiteyi çok sevdim


    BABAM kemal

    YanıtlaSil
  31. 154 ve 155 lütfennn

    YanıtlaSil
  32. ::::::::::::::::9 Nisan 2011 04:00

    bennnnnnnn hiç birşey bulamadım

    YanıtlaSil
  33. ::::::::::::::::9 Nisan 2011 04:01

    bence hepsini koysalarddı

    YanıtlaSil
  34. ben aradımı bulamadım

    YanıtlaSil
  35. çok sağulun

    YanıtlaSil
  36. Gerçekten öyle

    YanıtlaSil
  37. 1.Etkinlik

    Eş Anlam

    Doğa=Tabiat
    Yaşam=Hayat
    Uyum=Ahenk
    İlgi=Alaka
    Büyülü=Sihirli
    Anı=Hatıra
    Duru=Berrak
    Zıt Anlamlı
    Küçük=Büyük
    Canlı=öLü
    Güzellik=Çirkinlik
    Temiz=Kirli
    Sabah=Akşam
    Çukur=Tümsek
    Sonra=Önce
    Gerçek-Mecaz Anlam
    Örnek=Bu Sakız Çok Tatlı
    Bu Ekmek Çok Taze
    Temiz Bir Odası Var

    2.Etkinlik
    1.Güneş Doğmak Üzereyken Ortalıkta Kimse Yoktu…
    3.Kuşların Sesi Çok Güzeldi….
    4.Daldan Düşen Adam Gövdelerini Meydana Çıkarıyor
    5.Yer Yüzünde Toprak, Su Çok Güzeldi….
    6.Suyu Ağaca Döktüm….
    5.Etkinlik
    Y
    D
    D
    D
    2.Ağaçları Kesilmemesini İsterim…..
    Ağaçların Sulanmasını İsterim….

    6.Etkinlik

    1.Ceveli 200 mm lik almış
    2.TRT’de Güzel Müzikler Var….
    3.TÜSİAD’ın AB Temsilcisi
    4.Tübitak’ın Kitabı çok güzeldi
    5.FİSKOBİRLİK’in kuruluşu fındıkla kutlandı….

    Bilgisarayları bozulunca tamirciye götürdük…..
    Gelecekte ülkeyigüzel günler bekliyor….
    Atatürk,bilim ve teknolojiyi büyük önem vermiştir….
    İnternet tüm dünyayahızla yaygınlaşıyor….
    Evleri güneş enerjisiyle ısıtılıyormuş.
    Defterleri sıranın üstünde duruyordu..
    Kardeşi ikinci sınıf da okuyormuş…
    Anne ve babam kardeşim televizyon izliyorlar.
    Yurtlarıdüşmanlardan Atatürk kurtarmıştır.
    Anladıkki bu konu da yeterli bilgisi yok.

    YanıtlaSil
  38. Pff ßén ßuLamadım Yha..

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar bu 2011in mi?

    YanıtlaSil
  40. o neden yapıyor? sen öğrenci değilmisin?

    YanıtlaSil
  41. sayfa 57 araştırmaı sölermisiniz?

    YanıtlaSil
  42. ewett yhaa evapları bulamıyom :(( vede çok ödevim vrrr :((

    YanıtlaSil
  43. yalancılar sizi

    YanıtlaSil
  44. arkadaşlar başka yok mu?

    YanıtlaSil
  45. ARKADAŞLAR BİZ 2011 YILININ ÇAL. KİTAPLARINI İSTİYOZ BU BİZİMKİ İLE ALAKASI YOOOOOK

    YanıtlaSil