24 Ağustos 2013 Cumartesi

7. sınıf türkçe kitabı sayfa 76 77 cevapları

76.sayfa 7.etkinlik
D
Y
D
D
Y
D
Y
Y
D
D

türkçe çlşma sayfa 77
1. eyvah!ev yanıyor. işlevi=heyecan bildiren cümllelerde kullanılır.

2okadar korkunç(!)bir film ki uyuya kaldım.işlevi=alay bildiren cümlelerde kullanılır.

sayfa 72 ben aygıt,kozmik,astronumu kullandımm
UZAY
Tarih öncesi çağlardan beri uzayın sırrını bütün dünya insanı merak etmiştir.Astronomlar gökyüzündeki cisimleri çeşitli aygıtlarla gözlemleyerek gökyüzünün sırlarını insanlara sunar.Kozmik olarak gezegenlerin hareketleri ve uzayla ilgili herşey astronommlar ve tüm dünya insanları için merak uyandırmıştır.

sayfa 73te ben dönemin adını ve evren hakkındaki bilgilerini buldum ama sonraki döneme etkisini bulaamadımm

DÖNEMİN ADI:BATLAMYUS DÖNEMİ:
EVREN HAKKINDAKİ BİLGİLERİİ:insanoğlu dünyanın ewrenin merkezinde olduğunu ve her şeyin onun çevreesinde döndüğünü düşünüyordu
2.DÖNEM ADI:BATLAMYUS DÖNEMİ:batlamyusa göre ay güneş gezegenler ve yıldızlar çevresinde dönerken dünyanın hareketsiz durdeuğunu bu olgularla kanıtlamış oluyordu

3.DÖNEM KORENİK ÖNCESİ:
3.dÖnem kopernİk Öncesİ:batlamyus gezengenlerİn bÜyÜk Çemberler Üzeİnde hareketlerİ sirasinda İlmek denİlen kÜÇÜk Çemberler Üzerİndede dÖnmelerİ gerektİĞİ sonucuna vardi

4.dÖnem kopernİk sonrasi:kopernİk dÜnyani9n gÖrkemlİ gÜneŞİn Çevresİnde dÖnen basİt bİ gezegen olduĞunu dÜŞÜndÜ

76-7. etkinlik 1-D 2-Y 3-D 4-D 5-Y 6-D 7-Y 8-Y 9-D 10D
778.ETKNLİK: 1-BİRLEŞİK İŞ -KILIŞ PARAYI NAKİT OLARAK KABUL ETTİ 2-BİRLEŞİK YETERLİLİK AH ŞUNU BİR KABUL EDEBİLSEM 3- BİRLEŞİK TEZLİK İŞİ KABUL EDİVERDİ 4-BASİT DURUM BİSİKLETTEN DÜŞTÜM 5- TÜREMİŞ İŞ-KILIŞ BENİ DÜŞÜRDÜ 6-BİRLEŞİK DURUM BİRDEN DÜŞEYAZDI. 7-BASİT İŞ-KILIŞ BU PROBLEMİ ÇÖZDÜM. 8- BASİT İŞ-KILIŞ BU SORUYU NİHAYET ÇÖZEBİLDİM 9-BİRLEŞİK İŞ-KILIŞ SEN SORUYU ÇÖZEDUR BEN GELİYORUM 10-BİRLEŞİK İŞ-KILIŞ BİRDEN TÜM PROBLEMLERİ ÇÖZÜVERDİ TÜREMİŞ DURUM BİRANDA ARAMIZDAKİ BUZLAR ÇÖZÜLDÜ 11-TÜREMİŞ İŞ-KILIŞ BU SORUNLARI ÇÖZÜMLEDİ. 12-BİRLEŞİK YETERLİLİK BU SORULARI ÇÖZÜMLEYEBİLDİM BNDEN BU KADR ARTIK YORULDUM YA..AMA SİZE BİRER KATKI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder