20 Eylül 2013 Cuma

8. Sınıf İngilizce Kitabı Sayfa 111 112 113 Cevapları

Sayfa 111

A:Pre Reading
Soruların Cevapları

1. I'd like to have a career in teaching
2.Both my parents are teachers and they want me to be come a teacher ,too
3.I have to go to a teachers training collage and take the KPSS exam

B1 BÖLÜMÜ

1.he is intrested in computers and his crazy about working on the computer and putting in and out part

2.they think it is a respected and well-paid job
3.she is good at drawing
4.they think it is a secure job

SAYFA 112

C1 BÖLÜMÜ

1-F
2-a
3-g
4-c
5-h
6-b
7-d
8-e

SAYFA-113

A1 Bölümü

soruların cevapları
1-Yes I'd like to become a poet
2- My parents, the students counsellor at school or my relatives
3-Yes I usually follow their advice

B2-BÖLÜMÜ

1 set our goal
2. be realistic
3.write your goal down
4.break your goal into smallar part
5.dont give up
6.facus on your goal

44 yorum:

  1. Allah razı oLsun hacım sen beni hocanın azbından kurtardın Teşkkür ederim hoca öL ! tağam mı :D

    YanıtlaSil
  2. Yaa Allah razı olsun çok lazımdı. sayfa 112 c2 bölümünüde yaparmısın lütfennnnnnnn

    YanıtlaSil
  3. cokkkkkkkkkkkkkk tesekkkürlerr

    YanıtlaSil
  4. 111 ve 112 yaparsanaız size çk dua ederim

    YanıtlaSil
  5. n'olur lütfen acele =(=(=(=(

    YanıtlaSil
  6. çok tşk ederim çok ihtiyacımız vardı keşke çevirileride koysaydınız

    YanıtlaSil
  7. lütfen 115.sayfanınkini ve diğerlerinide araştırır mısınız bu aradaa tşk ederim...

    YanıtlaSil
  8. sizi nalet olsa sı ben dedım kı unite 11 dedım mallar serefszzler :):(

    YanıtlaSil
  9. sizi nalet olsa sı ben dedım kı unite 11 dedım mallar serefszzler

    YanıtlaSil
  10. sizi nalet olsa sı ben dedım kı unite 11 dedım mallar serefszler

    YanıtlaSil
  11. sizi nalet olsa sı ben dedım kı unite 11 dedım mallar serefsizler

    YanıtlaSil
  12. sizi nalet olsa sı ben dedım kı unite 11 dedım mallar serefsizzler

    YanıtlaSil
  13. allah razı olsun :D valla eksi almaktan kurtuldum :D :D :D

    YanıtlaSil
  14. allah razı olsun ya çok işime yaradı .d.d

    YanıtlaSil
  15. TeqiLaDeLisi20 Mart 2011 09:51

    111 deki çevirileri verirmisiniz

    YanıtlaSil
  16. YHA ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER YAPANDAN :)

    ALLAH RAZI OLSUN :)

    YanıtlaSil
  17. ben sivaslıyım ömeri çokk seviorum <3

    YanıtlaSil
  18. sen kimsin lann

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar lütven 112 c2 bölümü ve 115 2.bölümü verin çok lazım

    YanıtlaSil
  20. kim yaptıysa ellerine sağlık şu ingilizceden kurtardınız ben.!!!1

    YanıtlaSil
  21. duygu istanbulda mı yaşıyorsun?*

    YanıtlaSil
  22. hepsi ölsün tağam mııııııııııııı

    YanıtlaSil
  23. ben yaptım ilayda

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar nolur yha pazartesiye kadar 114 ve 115 sayfa cevapları :)

    YanıtlaSil
  25. ya çok saol valla çok hora geçtti hocanın gözüne girdin allah ne muradın varsa versin allah dualarını kabul etsin inşallah saolasın :))))

    YanıtlaSil
  26. BENCE AZ OLMUŞ BOK GİBİ

    YanıtlaSil
  27. ben ramazan sayfa 112 c2 bölümü lütfen aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  28. ingilizce ders kitabı 132 çevirisi aciL..

    YanıtlaSil
  29. ben canlarım 118 119 120 sayfaları istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aaaaaaaaaacccccccccccciiiiiiiiiiiilllllllllll

    YanıtlaSil
  30. ya sayfa 115 çok lazım arkadaşlar lütfen verir msnz ... ?
    :/

    YanıtlaSil
  31. teşekür ederim ilayda

    YanıtlaSil
  32. ama bizim istedigimizi vermedi ya bunlar

    YanıtlaSil
  33. serseri kalbim12 Nisan 2011 07:36

    sağolun arkadaşlar varolun hocanın gözünde bi çubuk oldum hiç değilse.....

    YanıtlaSil
  34. bnce hiçde güzel olmamış bnim hoşuma gitmdi dier sayflar neden yok bn sayfa 115 ten sonraki sayfaları istiom internet siteside çok kötü :(

    YanıtlaSil
  35. kendin yapsana m.a.lllllllllllll

    YanıtlaSil
  36. BU BENİM İÇİN ÇOKL ÖNEMLİYFDİ ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  37. sayfa ders kitabı 168 169 170

    YanıtlaSil
  38. sayfa 162 lütfen cevap

    YanıtlaSil
  39. süperrrrrrrrr vallllaaa ingilizcecinin azabından kurtuldum:)

    YanıtlaSil
  40. hayatımızda ingilizce olmasa nolurdu biz başkalarının dilini bilmek zorundamıyız.çok yanlıııış.

    YanıtlaSil