26 Eylül 2013 Perşembe

7. sınıf Türkçe çalışma kitabı 162 cevapları

Sayfa 162:


Soru:Türk alfabesi hangi tarihte yürürlüğe girmiştir?
Cevap:1 Ocak 1929'da yürürlüğe girmiştir.
Soru:Türk tarihinin bilinmesi,öğretilmesi ile ilğili Atatürk'ün görüşlerini açıklayınız.
6.ETK.1. KUTU: Milli Kültürün Önemi.
2. '' :Milli kültür bir milleti ayakta tutan en önemli unsur olduğudur.
3. '' :Türk tarihi'nin bilinmesinin toplum için çok önemli olduğu ve ilerlemek için ana dilimizin doğru kullanılması gerektiği.

8 yorum:

  1. walla sağolun sizin sayenizde yaptım

    YanıtlaSil
  2. birraz önce kardeşim yazmış özürdileim

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim.Melisa'nın da dediği gibi sizin sayenizde ödevimi yaptım...

    YanıtlaSil
  4. YA KIZIm ben bunu aramıyorum acil bana 162,163. sayfa lazım.......

    YanıtlaSil
  5. TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  6. çok sağolun hepsini yaptım.

    YanıtlaSil
  7. ÇOOOOOOOOOOOOOOK TEŞEKKÜRLER:D:)

    YanıtlaSil