25 Eylül 2013 Çarşamba

Kanser ile İlgili Güzel Sözler ve Şiirler

* Kanserden değil, geç kalmaktan kork.

* Kanser, çoğalan bir orduya benzer.

* Kanser, küçük şikayetlerle başlar.




Kanserli Çocuk


O limana ulaşmak istemiyorum,
batmak istiyorum sebepsiz yere en dibe.
Bu sınırsız karamsarlıklar niye?
Yitirmekten mi korkuyorsunuz beni?
Hayır! ! !
Umutları olan ben,
yitirmedim daha kuvvetimi.
Ne oldu sizlere?
Anne, baba ve dostlarım
Nerede o iyimser düşleriniz?
Bir şato kurdum zamanında
o yüce sevginizle.
Şimdi siz o değilsiniz sanki,
sanki bir şey var sizi inciten.
Merhametsizce her yanımı saran şey de ne?
Kocaman bir çaresizlik ve soğuk,
çok soğuk, ısıt beni anne...
Anne, biliyorum.Bir ölü var.
Ama kim? Niye?
Uç diyorsun baba.Nasıl?
Kanadı kırık bir martıyım.
Ölüyüm çoktan, yenildim.
Bir tümöre, çaresizliğime...
Kanserli Konser
Ben çok değiştim yıllar sonra
Doğduğumdan beri ilk defa
Kendim oldum
Peki ya sen
Sen değiştinmi ey sevgili
Yaa! !
Değişmedin demek
Basit bir ameliyat öylemi
Aldırdın yüreğindeki
Esmer beni
Helali hoş olsun be güzelim
Ha bak varsa
Elinde,kolunda,omzunda,sırtınd a
Bu şehirde,bu bankta,bu parkta
Başka ben
Kestir at,kolay nasılsa
Sen çare bulmuşsun ama
Yardan başka yoktur aşka
Bizim oralarda deva
Rahatmısın şimdi
İyi huylu kanserin yok artık
Öldü..
Aşkta bilim icad oldu
Solyanlar bozuldu
Hadi hadii
Duygu sömürüsü yapma
Göğsünde taşıdığın o koca taşa
Boşa merhem çalma
Bilirmisin minik serçeler
Ben rengidir
Şimdi onlar çalıların arasında
Kırık kanatlarıyla göğe bakarken
İçin için kan ağlamakta
Söyle,
Söyle neye yarar artık yüreğin
Sapandan çıkıp
Kuş vurmaktan başka
Söyle,
Söyle neye yarar tenin
Ben-siz okşandıktan sonra
Aslında ben
Neye üzülüyorum biliyormusun
O sapanı
Beni kesip,seni deşen
Çoluk çocuk
Doktor tutmakta
Bunları neden söyledim
Eee,,
İçimde kanser olacağına
Dışımda konser olsun istedim
Bu kadarı da
Çok görmeyin bana..
Kanser
hergün mutlu işe gelip giderken
meme de kitleyı farketti erken
muayene cihaz biopsi derken
çekilenler meğer acı değilmiş
tanı kondu eşim meme kanseri
başlamıştı hıçkırığın konseri
düşündük acaba kimin eseri
baktık ki kimsenin suçu degılmıs
çapı iki santim aşaması üç
göğsün gitmesıne katlanmak çok güç
kitle mi meme mi doktor dedi seç
ağlamak bunun ilacı değilmiş
tıp gelişmiş doktor doktor dolaştık
bilgiler edindik çok şeyler aştık
küçük amelıyata sevindik şaştık
korktuğumuz kadar öcü değilmiş
kemoterapiler sonra başladı
iğneler bedeni fena haşladı
gören duyan esenlikler düşledi
üzülen tek ana bacı değilmiş
kemoterapi arası sürdü üç hafta
toz tuttu tabaklar mutfakta rafta
çok dağıldı her biri bir tarafta
eşyalar o kadar cici değilmiş
kucağında bebek güzel kokulu
öğrencimin etkilendi okulu
kolda iğne başta peruk takılı
yok olan sadece saçı değilmiş
sonbahar bitmiştı ortası kışın
tahlil çizim derken başladı ışın
görenler söyledı çok zordur işin
sanmayın yürek yakıcı değilmiş
ışın seansları iki ay sürdü
sonrasında yüzler sevinci gördü
iki kemo kaldı bitmişti dördü
katlanmak ınsanın gücü değilmiş
hormon tedavisi sırada daha
acılar sızılar kalkmıştı şaha
zaman zaman sitem ettik allaha
anladık ölümün ucu değilmiş
bal nar ısırgan gene yenilsin
bunlarla da iyileşeceğim denilsin
ama mutlak doktorlara gidilsin
buna çare hoca hacı değilmiş
en zor yanı başa gelen ayrılık
dökülsede saçlar değişmez kılık
uğraşın umudun sonu hep sağlık
kadere saymak baş tacı değilmiş
sevgılı bayanlar hiç utanmayın
yalnız yaşlılarda çıkar sanmayın
uzman hariç başka söze kanmayın
zahmetleri pek sıkıcı değilmiş
geç kalınca virus kalkar atağa
tez götürür düşürürse yatağa
matem iner hüzün çöker otağa
hiçbirsey sağlıktan feci değilmiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder